COM ARRIBAR A L'ESTACIÓ DE L'AVE I NO MORIR EN L'INTENT – CAMPDETARRAGONA.TK


RODALIA.INFO MEREIX UN PREMI
Abril 9, 2010, 8:22 pm
Filed under: Uncategorized | Etiquetes: , , , , , ,

Als pocs dies de sortir a Internet el nou web de Rodalies, www.rodaliesdecatalunya.cat, vaig saber de l’existència del web no oficial, www.rodalia.info . He de confessar que cada vegada que visito el web oficial també visito el web no oficial i de fet al web no oficial també surten els twitters de les incidències del web oficial (retras_renfe via API!)

En molts llocs s’ha parlat d’aquest web i fins i tot ahir mateix, al parlament va parlar implicitament d’aquest web en mencionar la web oficial i altres webs online. Estic segur que es referia a www.rodalia.info.

Aquest web m’ha fet veure el món dels trens d’una altra manera. M’ha fet pensar que com usuaries dels trens podem ser capaços de posar el nostre granet de sorra i millora el servei. De fet els twitters sobre rodalies m’han fet descobrir un nou món. Així, per exemple, he descobert que de tant en tant els trens ariben tard perquè hi ha alteracions de l’ordre a les estacions! Avui , per exemple, ha passat a Centelles. Fins i tot als twitters es podia saber quina era la cause de l’incident. També es pot saber que a vegades han d’atendre a algú.

Hem passat de ser passatges passius i resignats de rodalies a saber-ne el que passa i encara que segueixen haver retards em sembla a mi que el fet que hi hagi un web on se sap el que passa ens pot ajudar a tots com a societat a millorar. Aquest ús de twitter per a Rodalies em sembla que mereix un gran premi. Ho ho diu, algú que evidentment, no coneix al creador de la pàgina, i de fet li tinc molta enveja per no haver estat jo mateix que va tenir la seva genial idea.


Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

