COM ARRIBAR A L'ESTACIÓ DE L'AVE I NO MORIR EN L'INTENT – CAMPDETARRAGONA.TK


RODALIESDECATALUNYA.CAT MILLORA
Mai 13, 2010, 10:29 am
Filed under: Uncategorized | Etiquetes: , , ,

Si mireu aquest snapshot de la web de rodalies de Catalunya d’avui, 13 de maig, potser, només us cridarà l’atenció que un tren de Vilanova arriba una mica tard a l’estació de França. Doncs bé, fa unes setmanes el que cridava l’atenció a més a més era que el sistema no mostrava lletres amb accents o lletres com la c trencada. A sota podeu veure un snapshot de fa uns dies on jo vaig afegir això de FINS QUAN????

Veient doncs els dos snapshots és evident que al web http://www.rodaliesdecatalunya.cat s’han posat les piles i han erreglat quelcom que feia molt mal als ulls i que donava una sensació de deixadesa.

I com que quan el sistema no funcinava bé em vaig queixar posant aquest snapshot en aquest web em sembla que ara és just mostrar un snapshot en el que es veu que han solucionat el problema. Desconec si la meva protesta va tenir algun impacte però sigui com sigui la web de Rodalies de Catalunya ha millorat i des d’aquí vull felicitar als seus responsables!


Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

