COM ARRIBAR A L'ESTACIÓ DE L'AVE I NO MORIR EN L'INTENT – CAMPDETARRAGONA.TK


NEU AL CAMP DE TARRAGONA!
Febrer 4, 2015, 3:27 pm
Filed under: Uncategorized | Etiquetes: , , ,

NEVA AL CAMP I INTERNET FALLA

Tinc una sensació avui una mica rara a més de sensació de
gran fred. Un mira al voltant i veu mUntanyes
nevades (Cabrafiga, Puig d’en Cama fins i tot) i algun
cotxe per Reus que porta neu d’extramurs encara al damunt. Al mateix temps
fa tant de fred a la capital del Baix Camp, uns
cinc graus cap al migdia que un té una sensació
de gran excepcionalitat: una cosa és que faci
fred i una altra que faci AQUEST FRED! Al
migidia!
Ja fa estona que estic recollit i encara estic
congelat i voldria sortir i veure la neu però
hi ha una part que em diu que no faci
bestieses i em quedi a casa.

Malauradament, Internet si funciona però
d’aquella manera. Sort que encara hi ha llum.

Vaig a provar sort e intentar publicar aquest
post. Si puc … no tot està perdut!: Envoltats
de neu però comunicats!

NIEVE AL CAMP DE TARRAGONA – 4 DE FEBRERO DE 2015


Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

